Arms Dealer/cz

From Terraria Wiki
Prodejce zbraní
Arms Dealer.png
Informace
Typ Město
Typ AI Pasivní
Max. život 250
Obrana 15
O. v. odražení 50 %
Interní ID NPC: 19
Nurse.png
Toto NPC bydlí ve městě. Může být zapotřebí dům, aby se objevilo.

Prodejce zbraní je NPC obchodník, který se objeví jakmile jsou splněny následující požadavky:

  • Ve světě se nachází volný dům.
  • Hráč má ve svém inventáři zbraň, která střílí kulky, anebo kulky samotné (nepočítají se předměty uschované v truhlách).

Nejsnazší cestou, jak přijít k požadovaným předmětům, je rozbít stínové koule nebo karmínová srdce v nákaze nebo karmínu – zde je šance na získání muškety nebo hrobníka. Zbraně nebo kulky uschované v truhlách nesplňují tento požadavek. Nesplňují jej ani magické zbraně jako vesmírná pistole nebo laserová puška.

Jakmile prodejce zbraní zemře, objeví se až ve chvíli, jsou-li opět splněny výše uvedené požadavky – to také znamená umístit zbraň nebo kulku do inventáře.

Vůči útoku nepřátel se brání střelbou z křesadlové pistole a pokud se svět nachází v těžkém módu, bude používat žraločka.

Prodává předměty[edit | edit source]

Inventář

Předmět Cena Dostupnost
KulkaKulka 7 Copper Coin Vždy dostupný předmět.
Prokletý šípProkletý šíp 40 Copper Coin Každou noc po prvním poražení požírače světů nebo mozku Cthulhu (a vždy dostupné po poražení stěny z masa).
Křesadlová pistoleKřesadlová pistole 5 Gold Coin Vždy dostupný předmět.
ŽraločekŽraloček 35 Gold Coin Vždy dostupný předmět.
Nelegální součástkyNelegální součástky 25 Gold Coin Během noci.
Stříbrná kulkaStříbrná kulka 15 Copper Coin Během krvavého měsíce (a vždy dostupné po poražení stěny z masa).
BrokovniceBrokovnice 25 Gold Coin Po poražení stěny z masa.
Prázdná nábojnicePrázdná nábojnice 3 Copper Coin Po poražení stěny z masa.
Bodací šipkaBodací šipka 75 Copper Coin Pokud hráč vlastní bodák.
KůlKůl 15 Copper Coin Pokud hráč vlastní kůlový samostříl.
Cukrová kukuřiceCukrová kukuřice 5 Copper Coin Pokud hráč vlastní cukrově kukuřičnou pušku.
Výbušný Jack-o'-lanternVýbušný Jack-o'-lantern 15 Copper Coin Pokud hráč vlastní Jack-o'-lanternici.
Čepice sestřičkyČepice sestřičky 3 Gold Coin Během Halloweenu.
Košile sestřičkyKošile sestřičky 3 Gold Coin Během Halloweenu.
Sukně sestřičkySukně sestřičky 3 Gold Coin Během Halloweenu.
HřebíkHřebíkDesktop VersionConsole Version 1 Silver Coin Pokud hráč vlastní nastřelovačku. Desktop version

Jména[edit | edit source]

Prodejce zbraní může mít jedno z následujících jmen:

  • Andre
  • Brimst
  • Bronson
  • Dante
  • Darius
  • Darnell
  • Darryl
  • DeAndre
  • Demetrius
  • DeShawn
  • Dominique
  • Jalen
  • Jamal
  • Malik
  • Marquis
  • Maurice
  • Reginald
  • Terrance
  • Terrell
  • Tony
  • Trevon
  • Tyrone
  • Willie
  • Xavier

Zajímavosti[edit | edit source]

  • Prodejce zbraní je v porovnání s ostatními NPC velmi arogantní a je také velmi vnímavý – pokud se hráč nachází v jeho okolí, chce, aby si od něho koupil žraločka, anebo ukradl jednu z jeho zbraní. Všechny tyto skutečnosti mohou vyvolávat dojem, že je založen na postavě klasického gangstera.
  • Zdá se, že soupeří s demoličním expertem, když říká, že jeho produkty jsou lepší než nějaké „rachejtle“. Také je podle svých hlášek zamilován do sestřičky.
  • Jméno Brimst může být reference na „brimstone“, alternativní anglické jméno pro síru, což je jedna z přísad ve střelném prachu.
  • Sprite prodejce zbraní je velmi podobný tomu, jaký měl demoliční expert během alfa verze.
  • Na rozdíl od většiny NPC, které prodávají své kostýmy na Halloween, prodejce zbraní prodává kostým sestřičky (což jen potvrzuje jeho nezdravou posedlost). Na druhou stranu to může být tím, že sestřička neprodává žádné věci, a tak nemá rozhraní, ve kterém by tento kostým prodávala.
  • Prodejce zbraní se může objevit po zabití 50 pekelných netopýrů, a to i tehdy nemá-li hráč v inventáři zbraň nebo kulku.

Hlášky[edit | edit source]

  • „Ruce pryč od mé zbraně, kámo!“
  • „Hej, tady nejsme ve filmu, kámo. Náboje něco stojí.“
  • „Koukám, že házíš očkem po žraločkovi. Opravdu nechceš vědět, jak byl vyroben.“
  • „Neobtěžuj se s [jméno demoličního experta], vše, co potřebuješ, je přímo tady.“ (Pouze pokud je přítomen demoliční expert.)
  • „Jaký má [jméno demoličního experta] problém? Uvědomuje si vůbec, že oba prodáváme naprosto rozdílné zboží?“ (Pouze pokud je přítomen demoliční expert.)
  • „Pohni zadkem! Za hodinu mám rande s [jméno sestřičky].“ (Pouze pokud je přítomna sestřička.)
  • „Chci to, co [jméno sestřičky] prodává. Co myslíš tím, že neprodává ani ň?“ (Pouze pokud je přítomna sestřička. Také reference na to, že sestřička neprodává žádné předměty.)
  • „Na [jméno dryády] bych mohl oči nechat. Škoda, že je to taková prudařka.“ (Only if Dryad is present.)

Během noci:

  • „Slyšel jsem, že se ve světě nachází panenka vypadající skoro jako [jméno průvodce]. Mile rád bych do ní vpálil pár kulek.“ (Tuto hlášku bude používat pouze po poražení Kostitrona. Po porážce stěny z masa ji již nikdy nepoužije. Také reference na voodoo panenku průvodce.)

Během krvavého měsíce:

  • „Miluji noci jako je tahle. Vždy se najde něco na zabití.“
  • „Chlape, tohle je noc přímo stvořená, abys s nikým nemusel mluvit, nemyslíš [jméno hráče]?“ (Reference na to, že se NPC během krvavého měsíce stávají neuvěřitelně paranoidní, zlověstné a hrubé.)

  • 1.2.1: Nyní prodává munici do nově představených zbraní a oblek sestřičky (pouze během Halloweenu).
  • 1.1:
    • Nyní se objevuje s náhodným jménem, při jeho smrti bude toto jméno zmíněno. Toto jméno budou ostatní NPC používat v jejich hláškách.
    • Nelegální součástky prodává každou noc, ne jen během novoluní.
    • Stříbrné kulky a prokleté šípy jsou k prodeji kdykoli po poražení stěny z masa.
    • Brokovnice přidána do inventáře.