Bats/cz

From Terraria Wiki

Netopýři jsou běžní létající nepřátelé. Jsou řízení netopýří AI – poletují náhodně sem a tam, přičemž naráží do překážek, které jim stojí v cestě.

Varianty[edit | edit source]

Před těžkým módem[edit | edit source]

Typ Životy Poškození Obrana Mince Dodatečné informace
Cave Bat.png Jeskynní netopýr 16 13 2 90 Copper Coin Nepřítel běžný pro jeskyně/podzemí .
Jungle Bat.png Džunglový netopýr 34 20 4 80 Copper Coin Nepřítel běžný pro džungli.
Hellbat.png Pekelný netopýr 46 35 8 120 Copper Coin Nepřítel běžný pro podsvětí.
Ice Bat.png Ledový netopýr 30 18 6 130 Copper Coin Nepřítel běžný pro podzemní sníh, při doteku způsobuje chlazení a vzácně zmrznutí.

Pouze v těžkém módu[edit | edit source]

Giant Bat.png Obří netopýr 100 45 16 4 Silver Coin Nepřítel běžný pro jeskyně, při doteku způsobuje zmatení.
Illuminant Bat.png Světélkující netopýr 200 75 30 5 Silver Coin Nepřítel běžný pro posvátné půdy.
Lava Bat.png Lávový netopýr 160 50 16 4 Silver Coin Nepřítel běžný pro podsvětí..
Slimer.png Slizoun 60/90 45 20 1 Silver Coin Nepřítel běžný pro nákazu, jakmile přijde o veškeré životy, změní formu na sliz.
Giant Flying Fox.png Obří kaloň 220 80 24 4 Silver Coin Nepřítel běžný pro džungli, objevuje se pouze v noci.
Vampire.png Upír 500 60/80 30/20 4 Silver Coin Nepřítel běžný pro zatmění slunce, pronásleduje hráče ve formě netopýra a v jeho blízkosti se přemění do lidské formy.

  • 1.2: Představeni: Ledový netopýr, lávový netopýr a obří kaloň.
  • 1.1: Představeni: Obří netopýr, slizoun a světélkující netopýr.
  • 1.0.6: Sníženy životy všech netopýrů.
  • 1.0.5:
    • Představen pekelný netopýr.
    • Netopýři se již více neodváží do vody.
    • Přidán specifický zvuk při jejich smrti.
    • Sníženy životy a poškození jeskynního netopýra.