Bunny/cz

From Terraria Wiki
Zajíček
Bunny.png
Informace
Typ Tvor
Prostředí Povrch
Typ AI Pasivní
Poškození 0
Max. život 5
Obrana 0
O. v. odražení 0 %
Prapor
Prapor zajíčka Prapor zajíčka
Interní ID NPC: 46
Slime Bunny.png
Zajíček v kostýmu slizu během Halloweenu .
Santa Bunny.png
Zajíček v kostýmu Mikuláše během Vánoc.
Zlatý zajíček
Zlatý zajíček.

Zajíčci jsou neškodní tvorové, objevující se ve střední třetině nadzemního světa a to pouze na normální trávě. Mohou se nicméně objevit v blízkosti domů NPC, které jsou umístěny v jiných lokacích. Lze je také spatřit v jejich zlaté formě jako zlaté zajíčky.

Během krvavého měsíce (nebo po zásahu ohavným práškem) se ze zajíčků stávají nakažení zajíčci, kteří jsou velmi agresivní a mají více životů.

Při Halloweenu nosí někteří zajíčci kostým zeleného slizu a během Vánoc nosí mikulášský kostým.

Chytit je lze pomocí sítě na hmyz – stanou se z nich ptáčci, které lze přenášet v inventáři a také je lze později vypustit zpět do světa. Mohou být také vloženi do klece, čím se z nich stane předmět, který „slouží“ jako nábytek. Pokud je z nich vyroben výbušný zajíček, lze je vystřelit ze zaječího kanónu.

Výroba[edit | edit source]

Použit při výrobě[edit | edit source]

Poznámky[edit | edit source]

  • Pokud je zajíček vypuštěn zpět do světa během krvavého měsíce, stane se z něj nakažený zajíček.
  • Zajíčci se objevují v okolí NPC. Vydávají kvíkající, obtížně slyšitelný, zvuk, ale je to jakási nápověda, že se hráč nachází blízko svázaného NPC.

Zajímavosti[edit | edit source]

  • Zajíčci jsou ikonické postavy Terrarie a jsou k nalezení na většině log Terraria.
  • V mobilní a konzolové verzi se objevuje při generování/načítání světa hláška : „Zabíjení zajíčků je bezcitné. Tečka.“
  • Zajíčci s kostýmem slizu jsou vtipně označeni jako „sliz“, jakmile na ně hráč najede myší.

  • 1.2.3:
    • Změněna textura na jemnější obrys.
    • Nyní mohou být chyceni pomocí sítě na hmyz, přenášeni v inventáři a vloženi do klece.
  • 1.2: Nelze získat peníze ze zajíčků (a zlatých rybek), vyvolaných pomocí soch během krvavého měsíce
  • 1.1.2: Pomocí mrkvičky lze ve sběratelské edici Terrarie vyvolat zajíčka (mazlíčka).
  • 1.1:
    • Může být zraněn hráčem.
    • Nyní se pohybuje i během noci.