Owl.png Wiki reading hard on the eyes? Try out our Dark Theme! Visit the preferences page while logged in and select Hydra Dark. Owl.png

Cobweb/cs

From Terraria Wiki
PavučinaCobweb
  • Pavučina item sprite
  • Pavučina placed
Automatické použití
Stack digit 9.pngStack digit 9.pngStack digit 9.png
Informace
Typ
BlockVýrobní materiál
UmístitelnýYes (1 wide × 1 high)
Rychlost použití15 (Very fast)
Rarita0*Rarity level: 0
Research50 required

Pavučiny jsou výrobní materiál, které se nejčastěji používají k výrobě hedvábí (které se následně používá k výrobě postele – potřebná po nastavení bodu objevování se) a dalších předmětů. Pavučiny lze také volně umístit do světa – pokud do nich hráč spadne z velké výšky, neutrží žádné poškození po pádu. Jakmile se v nich hráč nějakou chvíli nachází, automaticky se zničí – zničeny a posbírány však mohou být ihned použitím zbraně nebo jiného nástroje.

K nalezené jsou běžně v podzemních vrstvách, ve shlucích po 5 a více. Přichyceny jsou ke zdem a stropům. Ve velkém množství mohou být nalezeny taktéž v pavoučích hnízdech, ve kterých také čas od času „rostou“ – to nabízí hráči jejich neomezenou zásobu.

I když pavučiny samy o sobě nemají žádnou prodejní hodnotu, může z nich být vyrobeno hedvábí, které lze prodat za 200*2. V začátcích hry lze takto vydělávat. Po vyčištění pavoučího hnízda by měl hráč průměrně získat 200 pavučin → 5000*50.

Výroba[edit | edit source]

Použita při výrobě[edit | edit source]

Poznámky[edit | edit source]

  • Umístěné pavučiny mohou zadržet padající bloky, jako například písek a naplaveninu. Po odstranění pavučiny tyto bloky padají dále a způsobují zranění všemu, co pod nimi stojí.

Tipy[edit | edit source]

  • Díky schopnosti zpomalit pohyb hráče jsou často pavučiny používány v šachtách, aby zabránily zranění po pádu.

  • Desktop 1.2:
    • Limit hromady zvýšen z 250 na 999.
    • Na výrobu hedvábí je nyní potřeba 7 pavučin.