Cobweb/cz

From Terraria Wiki
Pavučina
Cobweb inventory icon
Cobweb placed graphic
Informace
Typ Výrobní materiálnábytek
Umístitelný Ano
Max. hromada 999
Rarita Rarity Level: 0
Rychlost použití 14
Interní ID předmětu: 150
Interní ID dlaždice: 51
Pavučiny vypadají jako pletivo přichycené na zdi a stropy.

Pavučiny jsou výrobní materiál, které se nejčastěji používají k výrobě hedvábí (které se následně používá k výrobě postele – potřebná po nastavení bodu objevování se) a dalších předmětů. Pavučiny lze také volně umístit do světa – pokud do nich hráč spadne z velké výšky, neutrží žádné poškození po pádu. Jakmile se v nich hráč nějakou chvíli nachází, automaticky se zničí – zničeny a posbírány však mohou být ihned použitím zbraně nebo jiného nástroje.

K nalezené jsou běžně v podzemních vrstvách, ve shlucích po 5 a více. Přichyceny jsou ke zdem a stropům. Ve velkém množství mohou být nalezeny taktéž v [[Spider Nest/cz|pavoučích hnízdech, ve kterých také čas od času „rostou“ – to nabízí hráči jejich neomezenou zásobu.

I když pavučiny samy o sobě nemají žádnou prodejní hodnotu, může z nich být vyrobeno hedvábí, které lze prodat za 2 Silver Coin. V začátcích hry lze takto vydělávat. Po vyčištění pavoučího hnízda by měl hráč průměrně získat 200 pavučin → 50 Silver Coin.

Výroba[edit | edit source]

Použita při výrobě[edit | edit source]

Poznámky[edit | edit source]

  • Umístěné pavučiny mohou zadržet padající bloky, jako například písek a naplaveninu. Po odstranění pavučiny tyto bloky padají dále a způsobují zranění všemu, co pod nimi stojí.

Tipy[edit | edit source]

  • Díky schopnosti zpomalit pohyb hráče jsou často pavučiny používány v šachtách, aby zabránily zranění po pádu.

  • 1.2:
    • Limit hromady zvýšen z 250 na 999.
    • Na výrobu hedvábí je nyní potřeba 7 pavučin.
  • 1.0.6: Zničí se jakmile je do ní chycen hráč.
  • 1.0.1: Nyní správně zabraňuje zranění po pádu.
Dlaždice: Kámen Bloky ( Červená cihla Cihly) • Dřevěná zeď Zdi ( Kobaltová cihlová zeď Cihlové zdi)