Crafting stations/cz

From Terraria Wiki

Výrobní stanice umožňuje hráčům vyrobit různé předměty. Otevření inventáře zobrazí "řemeslné okno" v levém dolním rohu, když hráč stojí v blízkosti jednoho nebo více výrobních stanic a má všechen materiál, možnost výroby je rozšířena o další volby položky. Téměř všechny řemeslné stanice jsou nábytek.

Před těžkým módem[edit | edit source]

Stanice Popis
V ruce Předměty, které se zobrazí v crafting menu i když není poblíž žádná výrobní stanice, jsou nazývány jako vyrobené "ručně".
Work BenchWork Bench Vyrábí základní Nábytek a stavební materiál. Též výroba některých primitivních Dřevěných zbraní a Brnění.
FurnaceFurnace Vyrábí Kovové Cihly z vytěžené Rudy, a také některé stavební materiály, jako jsou Cihly. Také umožnuje vyrobit Sklo a některé skleněné předměty. "Hellforge" je novější verze této hry, která přidává možnost vyrobit Hellstone Bar.
HellforgeHellforge
Železná kovadlinaŽelezná kovadlina Vyrábí Předměty, Zbraně, Brnění. Také některý nábytek a jiné předměty. Železná and Olověná Kovadlina fungují stejným způsobem.
Lead AnvilLead Anvil
Placed BottlePlaced Bottle Vyrábí Lektvary. Láhev, Růžová Váza, Hrnek, nebo jakýkoliv druh Poháru, mají stejnou funkci jako tato výrobní stanice, ale musí být vždy umístěné na Nábytku: Polici, Stole, Pracovním stole, Šatníku, Pianu, Knihovně, nebo Tinkerer's Workshop. Alchymistický stůl je novější verze, která umožnuje 1/3 chance of not consuming a particular crafting ingredient.
Alchemy TableAlchemy TableDesktop VersionConsole VersionMobile Version Desktop version
SawmillSawmill Vyrábí další druhy nábytku. Též vyrábí výrobní stanici Tkalcovský Stav.
LoomLoom Vyrábí Hedvábí z Pavučiny, a některé předměty z hedvábí.
ChairChair + TableTable Jakýkoliv stůl a židle, které jsou umístěné vedle sebe, slouží jako výrobní stanice pro výrobu Hodinek.
ChairChair + Work BenchWork Bench Jakýkoliv pracovní stůl a židle, které jsou umístěné vedle sebe, slouží jako výrobní stanice pro výrobu Ochranných Brýlí and Slunečních Brýlí.
Cooking PotCooking Pot Vyrábí několik druhů Jídla. Kotel funguje uplně stejným způsobem.
CauldronCauldron
Tinkerer's WorkshopTinkerer's Workshop Combines Accessory items together into new compact Accessories with combined functionality.
Imbuing StationImbuing Station Crafts Flasks.
Dye VatDye VatDesktop VersionConsole VersionOld-gen console versionMobile Version Crafts Dyes and Paints.
Demon AltarDemon Altar Crafts some Boss-summoning items, as well as the Night's Edge weapon. The Demon and Crimson Altars are functionally identical. These stations are unique in that they are not placed by the player, but instead generate on world creation in Corruption/Crimson areas respectively, as well as sporadically around the border between Surface and Underground.
Crimson AltarCrimson Altar