Cursed Skull/hu

From Terraria Wiki
Jump to: navigation, search
This page is part of the Hungarian translation project.
Cursed Skull
Cursed Skull.png Old-gen Console, Mobile, 3DS versions
Statistics
TypeÉlőhalott – Repülő ellenfél
EnvironmentKazamaták
AI TypeRepülő
Damage35
Max Life40
Defense6
Drops
Coins: 150 Copper Coin
Item Rate
Golden Key.pngGolden Key 1.33%
1-3 Bone.pngBones 98.66%

A Cursed Skull, vagy magyarul átkozott koponya egy repülő ellenfél, ami csak a kazamatákban található meg. Sokban hasonlít a Meteor Head.pngMeteor Headre, magas a sebzése, lassú, és képes átmenni a falakon. Lassan úszik a levegőben a játékos felé, általában köröz körülötte egy kis ideig, mielőtt hirtelen kitöréssel nekitámad. A játékoshoz érve megvan az esélye, hogy előidézi a Cursed.pngCursed debuffot. Ennek hatására a játékos nem tud semmilyen tárgyat sem használni, sem fegyvereket, sem potikat, de még csak a Grappling Hook.pngGrappling Hookot sem, így a további sérülés szinte elkerülhetetlen.

Tipp[edit | edit source]

  • Az átkozott koponyák sebezhetőek a falakon keresztül is olyan közelharci fegyverekkel, amik nagy hatótávolságúak, így például a Dark Lance.pngDark Lance kifejezetten hasznos velük szemben. Ennek azonban megvan az a veszélye, hogy a legyőzésért járó jutalom a falak mögé esik, ahová a játékos esetleg nem is tud eljutni.

Megjegyzés[edit | edit source]

  • Az átkozott koponyák a Jester's Arrow.pngJester's Arrowhoz hasonló fényes szikrákat szórnak, amikor megsebesülnek.

Előzmények[edit | edit source]

  • Desktop 1.0.5:
    • Név megváltoztatva Burning Skullról Cursed Skullra.
    • Textúra megváltoztatva, többé nem húz lángoló csíkot maga után.
    • Mostantól át tud haladni a falakon is.
    • Életerő megnövelve 30-ról 80-ra, sebzés megnövelve 25-ről 35-re, a védekezés 30-ról 6-ra csökkentve.
Promotional Content