Love Terraria? Consider nominating it for the Labor of Love Award on Steam!

Hi Gamepedia users and contributors! Please complete this survey to help us learn how to better meet your needs in the future. We have one for editors and readers. This should only take about 7 minutes!

Day and night cycle/cz

From Terraria Wiki
< Day and night cycle(Redirected from Day/cz)
Na obrázku: východ měsíce, půlnoc, západ měsíce
východ slunce, poledne, západ slunce.

Denní a noční cyklus ve světě Terrarie je přesně takový, jaký známe z našeho reálného světa.

  • Den začíná v 4:30, zatímco noc začíná v 19:30.
  • Den i noc mají svou vlastní tematickou hudbu, která hraje na povrchu všech biomů.
  • Nekteří nepřátelé se objevují pouze v noci (viz nepřátelé o něco níže).
  • Některá NPC prodávají určité předměty pouze během noci.
  • Poznámka: Slunce vychází v Terrarii nalevo na mapě, i přes fakt, že vlevo se podle hry nachází západ (zapadá vpravo, což je východ) – toto lze pozorovat u příchodu armády goblinů, ledové legie nebo invaze pirátů.
Časy
Východ
slunce/měsíce
Západ
slunce/měsíce
4:30
(4:30 A.M.)
19:30
(7:30 P.M.)
Trvání
Herní Skutečný
Den 15 hodin 15 minut
Noc 9 hodin 9 minut

Čas[edit | edit source]

  • Všechny nově vytvořené světy začínají na 7:00.
  • Herní čas lze zobrazit nasazením hodinek, GPS, PDA, mobilního telefonu nebo kliknutím na pradědovy hodiny.
  • Jedna minuta herního času se rovná jedné sekundě skutečného času – jedna herní hodina trvá deset minut skutečného času. Jeden den v Terrarii tím pádem trvá 15 minut skutečného času a noc trvá 9 minut skutečného času.
  • Po verzi 1.3.0.1 lze čas jednou za 7 dní urychlit do další periody pomocí očarovaných slunečních hodin.

Čas na mobilní verzi[edit | edit source]

V Mobile version Mobile version čas ubíhá dynamickou rychlostí, aby se docílilo rychlejšího střídání času kvůli tomu, že mobilní hry se hrají kratší dobu. Den i noc tedy netrvá tak dlouho, ale bossové nebo jiné události jej mohou prodloužit, aby měl hráč dostatek času na poražení bose, nebo dokončení události.[1]

Nepřátelé[edit | edit source]

Během noci se na povrchu objevují unikátní nepřátelé. Tito noční nepřátelé odejdou, nebo odletí ve chvíli, kdy začíná den.

Mnoho bossů lze navíc přivolat, a bojovat s nimi, pouze v noci; to zahrnuje například oko Cthulhu, Kostitrona, dvojčata, ničitele a Kostitrona Prvního.

Oproti tomu král slizů se může náhodně objevit během dne; vyvolán může být manuálně pomocí koruny slizu v jakýkoliv čas.

Noční nepřátelé[edit | edit source]

Noční nepřátelé těžkého módu[edit | edit source]

Zajímavosti[edit | edit source]

  • Slunce nebo měsíc se dají chytit a pohybovat s nimi na viditelné obrazovce.
  • Před vydáním oficiálního serverového softwaru pro Terrarii bylo nezbytné mít otevřená dvě okna s hrou. Jedno hostovalo server a v druhém se dalo hrát. Díky možnosti pohybovat se sluncem a měsícem šlo měnit herní čas.
  • Pokud si hráč nasadí sluneční brýle, slunce „si nasadí“ jedny také. Po jejich sundání si je sundá i slunce. Jedná se jen o vizuální efekt.

  • Desktop 1.2:
    • Slunce je nyní světlejší
    • Půlnoc je nyní temnější.

References[edit | edit source]

Template:Game mechanics/cz