Eater of Worlds/nl

From Terraria Wiki
Jump to: navigation, search
Eater of Worlds Hoofd
Eater of Worlds Head.png
Statistieken
Environment/nl The Corruption
AI Type Worm
Damage 50
Maximale levens 140
Defense 2
Eater of Worlds Lichaam
Eater of Worlds Body.png
Statistieken
Type Enemy
Damage 25
Maximale levens 230
Defense 7
Eater of Worlds Staart
Eater of Worlds Tail.png
Statistieken
Type Enemy
Damage 15
Maximale levens 350
Defense 10

De Eater of Worlds is een Baas die ontwaakt als een speler Wormen-voer gebruikt in De Corruptie (Zelfgemaakte Corruptie telt alleen als er tenminste 300 Ebonsteen in het gebied is.) Hij ontwaakt ook bij elke 3de Schaduw Bol gebroken. Er kan maximaal maar 1 Eater of Worlds wakker zijn, als een speler een 2de probeert te ontwaken straffen de goden hem met een directe dood, het wormen-voer wordt nog steeds geconsumeerd.

Drops[edit | edit source]

Segmenten[edit | edit source]
Laatste Kill[edit | edit source]

Beschrijving[edit | edit source]

Net als alle Wormen bestaat de Eater Of Worlds uit meerdere doelwitten; Elk deel is een geheel. Anders dan de andere wormen, zal de Eater of Worlds in meerdere, kleinere, wormen splitsen zodra er een deel doodgaat. Om de Eater of Worlds te verslagen, moet je al zijn lichaamsdelen vernietigen, todat er geen meer over zijn.

Elke individuele worm bestaat uit minstens 2 delen: een hoofd, een staart en 1 of meerdere gewone lichaamsdelen. Als je de Eater of Worlds in stukken van minder dan 2 delen splitst, worden die delen vernietigd.

Niet elk deel van de Eater of Worlds is gelijk: Het hoofd doet veel meer schade dan de gewone lichaamsdelen of de staart. Contact met het hoofd van de Eater of Worlds zou altijd vermeden moeten worden, zelfs als je een worm niet helemaal kunt ontwijken, is het beter om geraakt te worden door een lichaamsdeel dan door het hoofd. Anderzijds heeft het hoofd van de Eater of Worlds veel minder leven dan het lichaam, je kan dit gebruiken als je de laatste kleine worm probeert te verslagen.

Notes[edit | edit source]

  • Als je Save & Quit doet en je komt terug, dan is de Eater of Worlds weg.
  • Als je doodgaat en je bent te ver van de Eater of Worlds, is het mogelijk dat je het bericht krijgt:"Eater of Worlds has been defeated" (Eater of Worlds is verslagen).
  • Als er te lang tegen gevochten word, of als de speler te vaak doodgaat, zal de Eater of Worlds verdwijnen.

Geschiedenis[edit | edit source]

  • In update 1.0.3 zorgde een bug ervoor dat de Eater of Worlds werd opgeroepen elke keer als je het wormvoer selecteerde in je inventaris.
  • In update 1.0.4 werd de Eater of Worlds geupdate zodat hij meer verdediging en leven had en meer schade toebracht.
  • In update 1.0.5 werd de eater of worlds geupdate zodat hij minder verdegeging, leven, and schaden deed (maar niet zo weinig als voor 1.0.4).
This page is part of the Dutch translation project.