Eye of Cthulhu/tr

From Terraria Wiki
Jump to: navigation, search
This page is part of the Turkish translation project.

(Çeviri işlemi devam ediyor) (Translating continuing)

Eye of Cthulhuİlk Evresi
Eye of Cthulhu.png
Statistics
TürBoss
Yapay zeka tipiCthulhu'nun Gözü Yapay Zekası (AI)
Hasar15 / 30
Maksimum can2800 / 3640
Defans12
Tepme direnci100%
BağışıklıkConfused
Drops
Para30000*3 Gold Coin.png
Map Icon Eye of Cthulhu (first form).png
Haritadaki Simgesi
Eye of Cthulhuİkinci Evresi
Eyeofcthulhu.png
Statistics
TürBoss
Hasar23 / 36 (Canı 1/25 iken hasarı 40'a çıkar)
Maksimum can1400/2800 / 2365/3640
Defans0
Tepme direnci%100
BağışıklıkConfused
Drops
Para3 Gold Coin
Map Icon Eye of Cthulhu (second form).png
Haritadaki Simgesi
Bunu gördün mü Chith...Shith..Chat... Büyük göz?

The Merchant

Eye of Cthulhu Trophy.png "Kötü bir varlığın seni izlediğini hissediyorsun..."Eye of Cthulhu Trophy.png

Yoyo olan The Eye of Cthulhu ya da Ay Lordu'nun minyonu olan Cthulhu'nun Doğru Gözü ile karıştırılmaması gerekir

Cthulhu'nun Gözü ZorMod-öncesi bossudur. Genellikle, oyuncuların ilk karşılaştığı bosstur. Nispeten erken safhalarda, oyunda ilerleme sağlandığı zaman otomatik olarak ortaya çıkmaktadır. Aynı zamanda Şüpheli Duran Göz kullanılarak çağırılabilir (Çağırma'ya bakın). Oyunun en kolay 2. bossu olarak kabul edilir (birincisi Balçık Kral) yine de, daha yeni oyunculara meydan okuyabilir.

Cthulhu'nun Gözü canlıyken Boss 1 müziği çalar.

Çağırılması[edit | edit source]

Cthulhu'nun Gözü gece vakti, Şüpheli Duran Göz kullanılarak manuel olarak çağırılabilir. Aynı zamanda aşağıdaki gereksinimler karşılandığı zaman 1/3 otomatik olarak ortaya çıkma ihtimalı vardır.

  • Dünyadaki bir oyuncunun 200 den fazla sağlığı ve 10 dan fazla defansı varsa,
  • En az 3 kasaba NPC si elde edildiyse,
  • Cthulhunun gözü şimdiki dünyada hiç yenilmediyse.

Şu mesajla ortaya çıkar: "Seni izleyen kötü bir güç hissediyorsun..." Bu mesajdan 20-40 saniye sonra Cthulhunun gözü ortaya çıkar ve oyuncuya saldırmaya başlar. Eğer Göz,gün ışığı çıkmadan yenilemezse, veya tüm oyuncular onunla savaşırken ölürse yada kaçarsa kaybolacaktır.

Davranış[edit | edit source]

Cthulhunun gözü normal bir Şeytan Gözü gibi davranır. Çoğu patron gibi blokların içinden geçebilir.

Cthulhunun Gözünün iki bölüm vardır. İlk bölümde, Cthulhunun Hizmetçisi oyuncunun etrafında dönerken yaratır ve onlar öldüklerinde kalpler ve yıldızlar ortaya çıkartır. Onlardan bir dizi çıkarttıktan sonra 3 kere oyuncunun üstüne uçar.

Göz,yarım sağlığın altına düştükten sonra (1400), ikinci formuna dönüşür,bu formda oyuncunun üstüne 3 defadan daha fazla olmak üzere agresifçe uçar,sonra bir süreliğinde havada durur. Artık hizmetçi yaratamaz ve defansı daha düşüktür.

Notlar[edit | edit source]

  • Eğer "Seni izleyen kötü bir güç hissediyorsun...," mesajından sonra çıkış yapılırsa göz ortaya çıkmayacaktır.
  • Eğer Şüpheli Duran Göz ü "Seni izleyen kötü bir güç hissediyorsun" mesajından sonra kullanırsan, bu iki adet Cthulhunun Gözü yaratacaktır, ve sonra ortaya iki göz çıkacaktır ve bu da oyuncunun aynı anda iki gözle dövüşmesini mümkün kılar.
  • Eğer Şüpheli Duran Göz ile oluşturulan bir gözle savaşıyorsan, ve başka bir Şüpheli Duran Göz kullanırsan, hiçbir şey olmayacak ve Şüpheli Duran Göz envanterinizden kaybolmayacaktır.
  • Cthulhunun gözü bir Kaymış Yıldız a çarpabilir , bu ona 1000 hasara mal olacaktır (defansından azalacaktır).
  • Cthulhunun Gözünün düşürdüğü maden oyuncunun dünyasında Corruption veya Crimson olmasına göre değişecektir; eğer dünyada Corruption varsa göz Demonit Cevheri düşürecektir ; eğer dünyada Crimson varsa göz Crimtane Cevheridüşürecektir.
  • Eğer oyuncu gözle savaşırken Büyü Aynası nı aktifleştirirse, göz onu takip etmeyecektir ve eğer şu anki pozisyonundan çok uzaktaysa oyuncu başka bir geceyi beklemek durumunda kalacaktır.
  • Eğer corruption/crimson biomu resmen kaldırıldıysa (eğer orman perisi corruption/crimson için bir yüzde vermiyorsa), Cthulhunun gözü karşı biomun cevherini verecektir (cthulhunun gözü Crimtane Cevheri verişiyle corruption kaldırıldığında test edilmiştir ancak crimson biomu için test edilmemiştir).
  • mobile version,Cthulhunun gözü bir yıldıza çarptığında hemen ölecektir ve buda yeni oyuncuların ondan faydalanmasını kolaylaştıracaktır.

Öneriler[edit | edit source]

Cthulhu'nun Gözü'nü yenmek için -Silah ve Arena tavsiyeleri dahil- daha etkili stratejiler istiyorsanız Kılavuz: Cthulhu'nun Gözü stratejilerine göz atın.
  • Cthulhu'nun Gözü Demonit Cevheri veya Crimtane Cevheri düşürebilir. Oyunda ilerleme aletleri aynı zamanda Gölge Kabuğu yada Doku Numunesi de gerektirecektir , ve Cthulhu'nun gözü bunları düşürmez, bu yüzden oyuncu Cihan Yiyen veya Cthulhu'nun Beyni ile dövüşmezse oyunda ilerleyemez.
  • Çağrı malzemesinin düşük maliyeti ve yenilme kolaylığı ile, Cthulhunun gözünü öldürmek para kasmak için making money ZorMod dan önce iyi bir yoldur.
  • Cthulhunun gözü sadece 10 veya daha fazla defansa sahipseniz ortaya çıkar. Güneş batmadan önce defans arttıran eşyaları çıkartmak onu çağırmadığınız sürece ortaya çıkmasını imkansızlaştıracaktır.
  • Cthulhunun Gözü ikinci formuna dönerken, hareket etmeyi keser ve birkaç saniyeliğine döner, bu da size hasar alma korkusu olmadan saldırı yapabilme imkanını verir.
  • Cthulhunun gözü takip ettiği oyuncuya bakar, bu size Çoklu Oyuncu da yardımcı olacaktır.

Gereksiz Bilgiler[edit | edit source]

  • Cthulhu H.P Lovercraft çalışmasından bir varlıktır,Cthulhunun Çağrısı isimli ilk kısa hikayede bahsedilir.Cthulhu kadim bir tanrıdır,yaşayan herşeyi uyanmadan önce öldürmesi gerekir.
  • Bazen NPC'ler oyuncu Cthulhunun Gözü ile karşılaşmaya hazır olduğunda onları kötü bir şeyin izlediğinden bahsederler.
  • Telefon Versiyonu nda müzik Patron 4 tür, Patron 1 yerine .

Şunlara da Bakın[edit | edit source]

Tarihçe[edit | edit source]