Glowstick/cz

From Terraria Wiki
Svítící tyčinka
Glowstick inventory icon
Informace
Typ Výrobní materiálzdroj světla
Max. hromada 99
Rychlost střelby 6
Rarita Rarity Level: 0
Rychlost použití 14
Popisek Funguje pouze navlhčena
Nákup/Prodej 10 Copper Coin / 2 Copper Coin
Interní ID předmětu: 282

Svítící tyčinka je zdroj světla, který hráč může držet v ruce nebo vymrštit do dálky. Svítí pod vodou, ale nelze ji umístit na zeď nebo zem, jako např.: pochodeň (lepivé svítící tyčinky se „přilepí“ na bloky, na které jsou hozeny). Jakmile jsou vyhozeny, je šance 1:3, že se po 5 minutách stanou opět předmětem, který lze sebrat a nezmizí. Koupit je lze během noci od obchodníka za 10 Copper Coin a jsou také k získání z medúz a běžně z hrnců a truhel.

Výroba[edit | edit source]

Použita při výrobě[edit | edit source]

Poznámky[edit | edit source]

  • Svítící tyčinky se hází pomocí tlačítka , jakmile jsou vybrány na panelu rychlého přístupu. Nelze je hodit pomocí tlačítka T – toto vyústí ve vyhození celé hromady, která se hýbe jen pár dlaždic od hráče.
  • Po opuštění (vypnutí) světa zmizí všechny tyčinky, které byly předtím hozeny.

Tipy[edit | edit source]

  • Svítící tyčinky mohou být použity jako pohybující se zdroj světla při pokání směrem dolů. Budou padat směrem dolů, pokud jsou pod nimi vykopány bloky.
  • Mohou být na rozdíl od pochodní vymrštěny k osvětlení oblastí z dálky.
  • Stejně jako bumerangy, i svítící tyčinky mohou být prohozeny skrze stěny široké 1 blok – pouze pokud hozeny pod správným úhlem.

  • 1.0.6:
    • Kupní cena snížena z 20 Copper Coin na 10 Copper Coin a prodejní cena z 4 Copper Coin na 2 Copper Coin.
    • Zvýšena svítivost.

Template:Master Template Furniture/cz