Man Eater/hu

From Terraria Wiki
Jump to: navigation, search
This page is part of the Hungarian translation project.
Man Eater
Man Eater.png
Statistics
TypeEllenség
EnvironmentFöld alatti dzsungel
AI TypeNövény
Damage60
Max Life130
Defense18
Drops
Coins: 350Copper Coin
Item Rate
VineVine 20%

A Man Eater, vagy magyarul emberfaló egy a föld alatti dzsungelekben megtalálható ellenfelek közül. Ez a növény könnyen végezhet velünk, ha észrevétlenül el tud minket kapni. A növény alatti Stone BlockStone Blockot vagy Mud BlockMud Blockot kibányászva azonnal el tudjuk pusztítani, viszont így nem kapunk jutalmat érte. Az emberfaló mind kinézetében, mind tulajdonságaiban hasonló a SnatcherSnatcherre, csakhogy az emberfaló sebzése nagyobb.

Az emberfaló át tud menni a kockákon, és immunis a visszaütésre. Hatalmas sebzéssel bírnak - nekik van a legnagyobb közelharci sebzésük -, így a közelharcot mindenképpen kerüljük velük szemben. Kifejezetten nagy veszélyt jelentenek ránk nézve, miközben a föld alatti dzsungelben ásunk, hiszen még az előtt képesek megölni minket, hogy egyáltalán észrevennénk őket a sötétségben.

Különbségek a Snatcherhöz képest[edit | edit source]

  • A színük alapján megkülönböztethetjük őket, hiszen az emberfaló barnás színű, míg a Snatcher zöldes színű
  • Az emberfaló legyőzéséért járhat VineVine
  • Az emberfaló a föld alatti dzsungelben jelenik meg, ellentétben a Snatcherrel, aki a dzsungelben él. A mélység, ahol a Snatchereket felváltják az emberfalók a világ méretétől függően 700 és 1000 lábbal a föld alatt lehet. Ezt érdemes észben tartani, mielőtt elkezdünk dzsungelfüvet ültetni, hogy VineVineokat gyűjthessünk.

Előzmények[edit | edit source]

  • Desktop 1.0.6:
    • Életereje csökkentve 200-ról 130-ra.
    • Mostantól az alapjául szolgáló kockára rajzolódik, eddig mögötte volt.
    • Mostantól a szárait véletlenszerűen nyújtogatja, nem csak akkor, ha a játékos gyorsan mozog a közelében.
  • Desktop 1.0.5:
    • Mostantól nem kaphatunk jutalmul dzsungel páncélzatot, helyette a játékos craftolhatja.
    • Mostantól át tud haladni a kockákon, immunis a visszaütésre, és nem nyújtja ki szárait, ha beragadt valahova.
Promotional Content