Potions/cz

From Terraria Wiki

Lektvary jsou skupinou konzumovatelných předmětů, obnovujících životy/manu, nebo přidávající dočasné buffy. Jsou k nalezení v truhlách a hrncích, k získání z nepřátel, ke koupi u NPC nebo je lze vyrobit. Většinu lektvarů lze vyrobit u položené sklenice nebo alchymistického stolu; baňky je však nutné vyrábět u plnicí nádrže. Všechny efekty lze zrušit pravý kliknutím na jejich ikonku.

Healing Potion.png Lektvary obnovy[edit | edit source]

Tyto lektvary obnovují životy, manu a některé obojí zároveň!

[link]Klikněte zde pro zobrazení seznamu (může to chvíli trvat).[/link]
This table requires JavaScript to be enabled and site tooltips to be turned on to be displayed.
You can also view the data on another page.

Pad Thai.png Jídlo a pití[edit | edit source]

Konzumací jídla získá postava posilňující efekt – dobře živený – zatímco pití zaručují – opilost.

Inferno Potion.png Posilňující lektvary[edit | edit source]

Viz také: Buffy

Tyto lektvary postavě po konzumaci zaručují dočasné, většinou krátkodobé posilnění. Vyrábí se u položené sklenice nebo alchymistického stolu.

Flask of Party.png Baňky[edit | edit source]

Tyto postavě zaručují dočasné posilnění útoků na blízko. V jednu chvíli nelze mít aktivní více než jeden efekt jakékoliv baňky. Vyrábí se u plnicí nádrže.

Recall Potion.png Ostatní lektvary[edit | edit source]

  • 1.3.0.1: Přidány: mimořádný lektvar léčení, zvláštní směska, slanina, lektvar změny pohlaví a lektvar červí díry. Tyto lektvary mají nový sprite.
  • 1.2.4: Přidáno 22 nových lektvarů, které lze získat z rybaření anebo vyrobit pomocí třesotrnu.