Love Terraria? Consider nominating it for the Labor of Love Award on Steam!

Hi Gamepedia users and contributors! Please complete this survey to help us learn how to better meet your needs in the future. We have one for editors and readers. This should only take about 7 minutes!

Potions/cz

From Terraria Wiki

Lektvary jsou skupinou konzumovatelných předmětů, obnovujících životy/manu, nebo přidávající dočasné buffy. Jsou k nalezení v truhlách a hrncích, k získání z nepřátel, ke koupi u NPC nebo je lze vyrobit. Většinu lektvarů lze vyrobit u položené sklenice nebo alchymistického stolu; baňky je však nutné vyrábět u plnicí nádrže. Všechny efekty lze zrušit pravý kliknutím na jejich ikonku.

Healing Potion.png Lektvary obnovy[edit | edit source]

Tyto lektvary obnovují životy, manu a některé obojí zároveň!

[link]Klikněte zde pro zobrazení seznamu (může to chvíli trvat).[/link]
This table requires JavaScript to be enabled and site tooltips to be turned on to be displayed.
You can also view the data on another page.

Pad Thai.png Jídlo a pití[edit | edit source]

Konzumací jídla získá postava posilňující efekt – dobře živený – zatímco pití zaručují – opilost.

Inferno Potion.png Posilňující lektvary[edit | edit source]

Viz také: Buffy

Tyto lektvary postavě po konzumaci zaručují dočasné, většinou krátkodobé posilnění. Vyrábí se u položené sklenice nebo alchymistického stolu.

Flask of Party.png Baňky[edit | edit source]

Tyto postavě zaručují dočasné posilnění útoků na blízko. V jednu chvíli nelze mít aktivní více než jeden efekt jakékoliv baňky. Vyrábí se u plnicí nádrže.

Recall Potion.png Ostatní lektvary[edit | edit source]

  • 1.3.0.1: Přidány: mimořádný lektvar léčení, zvláštní směska, slanina, lektvar změny pohlaví a lektvar červí díry. Tyto lektvary mají nový sprite.
  • 1.2.4: Přidáno 22 nových lektvarů, které lze získat z rybaření anebo vyrobit pomocí třesotrnu.