Owl.png Wiki reading hard on the eyes? Try out our Dark Theme! Visit the preferences page while logged in and select Hydra Dark. Owl.png

We would love to get your opinion on your experience with our site with a short survey. Take Survey

Snow biome/lv

From Terraria Wiki
Jump to: navigation, search
BiomeBannerSnow.png
Skatiet arī: Pazemes sniega klimats

Sniega klimats ir sniegoti lauki, kur Zāles, Zemes gabalu un Akmens gabalu vietā tiek ģenerēti Sniega gabali un Ledus gabali. Kokus sniega klimatā pārklāj sniegs. Lietus vietā šajā aukstajā zemē redzami puteņi. Pat ja nelīst, debesīs tik un tā var novērt nelielu, krītošu sniegu. Sniega gabali rada tādu, kā gaismas efektu pat naktī.

Lieli pauguri ir bieži sastopami sniega klimatā, tajos bieži vien atrodas arī alas, kas pēc uzbūves ir līdzīgas Krimsona alām un piramīdām. Dziļāk Sniega klimata pazemē var atrast Pazemes sniega klimatu.

Saturs[edit | edit source]

Ienaidnieki
During the day:
Nakts laikā Hardmode režīmā:
Puteņa laikā:
Unikāli dārgumi
No Eskimo zombija:
No Ledus elementa:
Hardmode režīmā:
No virsmas:
Pārdošanā
No Tirgoņa:
No Drēbnieka:

Piezīmes[edit | edit source]

  • Ūdens nepārvēršas Ledus gabalos. Ledus gabali izveidojas automātiski .
  • Ir iespēja, ka sākuma uzrašanās vieta var būt Sniega klimatā.
  • Zīles var tikt lietotas uz Sniega gabaliem, tādējādi radot Sniegotus kokus.
  • Sniegavīri sākotnēji neparādās šajā klimatā.
  • Sniega klimata virsma ir imūna pret Paradīzes un Krapšana/Krimsona pārņemšanu, jo Sniega gabali netransformējās atkarībā no klimata. Taču Ledus gabali tiek transformēti uz Rozā Ledus gabaliem (Paradīze), Violetiem Ledus gabaliem (Krapšans) un Sarkaniem Ledus gabaliem (Krimsons), kuri visvairāk ietekmē Pazemes sniega klimatu .
  • Zāle neaugs uz Zemes gabaliem Sniega klimatā.
  • Spēles versijās pirms 1.2 versijas, Sniega klimats tika izveidots vienīgi pasaulēs, kuras tika izveidotas starp 15. un 31. Decembri. Sniega klimati bija arī bez speciālas mūzikas un speciāliem ienaidniekiem.
  • Daži NSTēli pārdod citādākas lietas, esot Sniega klimatā, piemēram,Tirgonis un Drēbnieks.
  • Sniega klimats un Lietus var pārklāties un izraisīt to, ka ienaidnieki no abiem klimatiem var uzrasties vienā un tajā pašā klimatā.
  • Sākot no versijas 1.2, notikums, saukts par Puteni var sākties šajā klimatā, radot daudz vairāk krītošu sniegu un ļauj uzrasties jauniem ienaidniekiem.
  • Hardmode režīmā, visiem ienaidniekiem Sniega klimatos ir iespēja izmest Sasaldētās atslēgas trafaretu.
  • Spēles konsoles versijā ir ļoti maza iespēja, ka tiks pasaulē tiks izveidots Sniega klimats <izņemot starp 15. un 31. Decembri>.
  • Ir iespējams izveidot pašam savu Sniega klimatu novietojot Sniega gabalus un/vai Ledus gabalus uz virsmas vietā, kur tu vēlies lai tā izveidotos. Ienaidnieki tur parādīsies, ieskaitotPingvīnus, tur var rasties arī Puteņi, un tur var būt arī Pazemes sniega klimats ja sniegs ir pietiekami dziļš. Tas strādā arī Hardmode režīmā.
  • Lielākoties, Sniega klimats ir vērsts uz Pili.

Vēsture[edit | edit source]

  • Desktop 1.2.0.3.1: Salabota spēles kļūda, kad spēle nejauši sabrūk spēlētājam atrodoties Sniega klimatā Vairāku spēlētāju režīmā.