Soils/hu

From Terraria Wiki
Jump to: navigation, search
This page is part of the Hungarian translation project.

A Terraria világában a talajok ásványokból álló kockák. Csákánnyal szétverve a talaj kockává változik. Minden talajtípusból 250 halmozható fel egy szlotban, ez teszi a talajt az egyik legkönnyebben tárolható elemmé.

A játékos legkönnyebben úgy juthat talajból származó kockákhoz, hogy elkezd ásni.

Típus Magyar név Leírás
Dirt Block.png Dirt Föld A legkönnyebben megszerezhető talajtípus, bármilyen térképről is legyen szó. Különlegessége, hogy a és a romlás is könnyen átjut rajta.
Stone Block.png Stone A második legkönnyebben megszerezhető talajtípus. Bár a földre könnyebb szert tenni, a felszín alatt bőségesebb kő lelőhelyeket találhatunk, a kő strapabíróbb, ráadásul "biztonságos" házak építhetőek belőle.
Sand Block.png Sand Homok Sárga színű talaj, amit általában sivatagokban találhatunk meg. A többi tárggyal ellentétben a homok nem tud a plafonról lógni, helyette addig zuhan, amíg valamilyen más talajt nem ér el. A zuhanó homok megsebesíti a játékost és az NPCket is, így ajánlatos a fokozott óvatosság a bányászata közben. Ezen tulajdonsága miatt olyan értékes a PvP, vagyis játékos a játékos ellen módban. A homokból a Furnace.pngFurnacet használva craftolhatunk Glass.pngGlasst.
Clay Block.png Clay Agyag Agyagot leggyakrabban a föld alatti rétegben, a felszín alatt találhatunk. Jelenlegi egyetlen felhasználási területe a craftolás, és nincs hatással a növényzetre.
Mud Block.png Mud Sár Sarat a föld alatti rétegben, a dzsungelben, de leggyakrabban a föld alatti dzsungelben találhatunk. Az egyszerű sár a táptalaja a Glowing Mushroom.pngGlowing Mushroomnak (csak 0 láb alatt) és a Blinkroot.pngBlinkrootnak, míg a dzsungelfűvel borított sár kockákon a Moonglow.pngMoonglow telepedik meg.
Ash Block.png Ash Hamu Hamuval csak az alvilágban találkozhatunk, és igazi értékét az adja, hogy a Fireblossom Seeds.pngFireblossom Seedset hamuban tudjuk elültetni.
Promotional Content