Star/cz

From Terraria Wiki
Hvězda
Hvězda Koláč duší Sladká hruška
Informace
Typ Smíšený
Obnov. many 100
Rarita Rarity Level: 0
Interní ID předmětu: 184, 1735, 1868
Pokud jse hledali žlutou hvězdu, která padá z nebes, koukněte sem Fallen Star/cz.

Hvězdy (nebo-li Dorty Duší během Halloweenu, či Sladké Švestky během Vánoc) jsou běžné vylepšení, které můžou padnout z jakéhokoliv nepřítele (58.3% pokud nemáte maximální manu). Hvězda nepatří mezi věci, kterou byste mohli nosit v inventáři. Místo toho se ihned spotřebuje a doplní vám 100 many. Hvězdy jsou stejně běžné jako Srdce ale můžete je získat jen, když je poblíž hráč bez maximální many.

Další způsob jak získat hvězdy, lze uskutečnit i se Sochou Hvězdy.

Drobnost[edit | edit source]

  • Dorty Duší jsou reference na starší Halloweenskou tradici zvanou dorty duší. Jsou to kulaté dorty, které jsou tradičně dělané na Den Všech Svatých na oslavu mrtvých. Tyto dorty symbolizovaly duši, a byly dávány dětem a chudým. Každý snědený dort představoval 1 duši uvolněnou z očistce. Tato tradice, je často považována jako původce pro dnešní trick-or-treat.
  • Ačkoli mana hvězdy ihned spotřebujete při zvednutí, je možný i způsob jejich získání přes editor inventáře. Tyto podvodem získané hvězdy se budou chovat zcela normálně a stále budou ihned spotřebovány při zvednutí.

Taky se podívej[edit | edit source]

  • 1.2.3: Opravena chyba, kdy z monster která doopravdy neumřela (Slimer, Mother Slime, Corrupt Slime) nyní padá srdce i mana hvězda při jejich přetvoření.
  • 1.2.2: Zavedeny Sladké Hrušky.
  • 1.2.1: Zavedeny Dorty Duší.
  • 1.0.6: Hvězdy nyní dávají 100 many místo 20.