Terraria Wiki/ua

From Terraria Wiki
Jump to: navigation, search
This page is part of the Ukrainian translation project.
Ласкаво просимо на офіційну Terraria Wiki !
На цьому сайті, Ви можете прочитати інформацію про гру "Terraria".
Вже створено : 16 статтей.

Terraria tree2.pngГра
Террарія - світ пригод ! Світ загадок ! Світ, який знаходиться під вашим наглядом ! Світ, який Ви повинні захищати та веселитись в ньому ! Ваші можливості в цьому світі безмежні ! Ви любите змагатися? Будувати? Бути колекціонером? Ви шукач пригод? Тут кожному знайдеться своє місце ! Грайте в цю гру на PC, XBOX, PS3, PS Vita, Android і IOS. Скоро навіть і на Windows Phone!

Терраріі це земля пригод! Земля таємниці! Земля, що твоя формувати, захищати і насолоджуватися. Ваші варіанти в Терраріі безмежні. Ви дію геймер з зудить палець на курок? Майстер-будівельник? Колектор? Дослідник? Там щось для всіх.

Почніть зі створення базового притулок, а потім копати руди та інших ресурсів. Відкрийте для себе і ремесло до 300 видів зброї магії, вагалися, і різновидів в ближньому бою, а також броню, і використовувати їх в бій сотні різних ворогів. Скоро ви будете йти голова до голови з будь-яким з дюжини величезних босів. Порибалити, покататися на гору, знайти плавучі острови, будувати будинки за корисні  РНУ(NPCs), і багато, багато іншого.

Звичайні вороги Вороги складного режиму гри
Рідкісні вороги Події Боси Боси складного режиму гри
Співтовариство Terraria Wiki
Як допомогти?
Register
to keep track of your contributions.
Дайте відповідь чи задайте питання
Часто Поставлені Питання
Проекти
Візьміть участь у різних проектах.
Ґайди
Читайте, робіть чи просіть дозвіл на редагування і створення ґайдів.
Портал співтовариства вікі
323,089 Terraria players have joined this Wiki so far! We are maintaining 26,515 pages since May 17, 2011.
Changes for the main page can be proposed here.