Unicorn/cs

From Terraria Wiki
UnicornHardmode exclusive
Unicorn.pngOld-gen console version and Verze pro 3DS
Classic mode icon.png Classic
Expert mode icon.png Expert
Master mode icon.png Master
Statistics
Typ
Enemy
Prostředí
Typ AIUnicorn AI
Poškození65/130/195
Max. život400/800/1200
Obrana30
O. v. odražení70%/73%/76%
PraporPrapor jednorožcePrapor jednorožce
Možné získat
Peníze1025
Pro shlédnutí jezdeckého zvířete přivolaného pomocí požehnaného jablka, přejděte zde – Jednorožec (jezdecké zvíře).

Jednorožec je nepřítel z těžkého módu, který se objevuje na posvátné půdě. Jedná se o velmi silného protivníka, který disponuje velkým množstvím zdraví. Dokáže vyskočit zhruba 7 dlaždic (14 stop) do výšky a 20 dlaždic (40 stop) do šířky. Tyto faktory, společně s vysokým poškozením, mohou hráči ztěžovat útok vedený proti jednorožcům. Z každého jednorožce jde také při jeho zabití získat cenný předmět – roh jednorožce.

Tipy[edit | edit source]

  • Hráči, kteří nedávno aktivovali těžký mód by se měli vyvarovat boji s jednorožci pomocí zbraní na blízko. Jednorožci způsobují veliké poškození a jsou velmi odolní vůči obražení.
  • Pro boj je velmi efektivní Dao Pau, a to díky své schopnosti způsobit zmatení, které přiměje jednorožce utíkat jiným směrem a zabraňuje tak jejich útoku.
  • Motorové pily nebo meče s velkým odražením jsou také velmi efektivní vůči jejich rychlým výpadkům.
  • Boj ve vodě zpomaluje jednorožce natolik, že je možné použít i meče s průměrným odražením.
  • Hráči zaměření na boj na dálku by měli použít vystřelovací háky nebo křídla, aby se vyhnuli utržení poškození.
  • Vykopání díry o velikosti 2 (šířka) × 3 (výška) umožňuje hráči v ní postavené útočit na jednorožce bez toho, aniž by utržil poškození – jednorožci jsou příliš velcí na to, aby se do této díry vešli.
  • Použití plamerangu je taktéž velmi efektivní vůči jednorožcům, a to díky svému velkému odražení.V některých případech nejsou jednorožci schopno pohybu, pokud jsou pod útokem této zbraně.
  • Rychlé a veliké zbraně na blízko jsou proti jednorožcům efektivní, zabraňují tomu, aby hráč utržil poškození.
  • Použití zlaté sprchy zabraňuje jednorožcům v pohybu, ale pouze tehdy, byla sprcha řádně překována.
Sprite jednorožce zveřejněný na Tiyovém Twitteru.

Poznámky[edit | edit source]

  • Existuje kompletní kostým jednorožce.
  • Chování jednorožců může být referencí na starý popis, kde jsou označování za divoké a zlé.